Längtan efter snööö!

Jaja, så var denna dag slut. Jäkligt skönt eftersom den har varit lika nervkittlande som att åka en flack pist efter ett puder åk. Inget...verkligen INGET har hänt idag. Var vaken sent igår för att sova riktigt länge för att kunna avverka dagen så snabbt som möjligt. Så jag vaknade vid 14 tiden, så den biten lyckades jag med rätt bra tycker jag. Sen blev det datorkoma i ngn timma följt av en långprommenad med kalle där vi kikade efter möjliga spots till att bygga hopp och roliga rails. Hittade ett halvdant ställe. Inget wow...men det skulle göra jobbet åt oss.
När vi kom hem var det dags att käka mat. Det blev pizza från gårdagen. Lika gott idag som igår! Pizzan blev nedgraderat tv-dinner till en rolig film som heter Balls of fury. Filmen handlade om en avdankad pingisspelare som fått i uppdrag av FBI att avslöja en maffiaboss. Well, nu är det dags att sova. trött som en bäver!

Over n´ out!

Kommentarer
Postat av: Karl Johan Fridheim

Fan va trevligt och se att du kommit till Golden! Det är ett riktigt trevligt ställe. Jag är tokigt avundsjuk på dig men det är inte så lång tid innan jag kommer över jag med! Är du sugen på att prova ett par Lokomotiv så ska vi nog kunna fixa det;) Vi har tänkt att åka runt lite, ett par dagar i kicking måste det ju bli annars ville vi ta revelstoke till bas och köra en hel del i rogers pass!! Sjukt bra om ni inte varit där ännu!! Det finns så mkt skidåking i omr!! Ni kommer ha det tokigt bra! Hur ser det ut på snöfronten i år? Inte lika bra som förra kan jag tänka men det ser ju helt ok ut på era bilder iaf.
Ok nu ska jag till stranden... lite skillnad men jag skulle gärna byta ut den mot lite snö!
Ha de gött och ta det lugnt
Kalle Fridheim

2007-12-20 @ 07:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0