hehe...jorråå.

Det har ju inte gått så bra att varken kommentera bloggar eller uppdatera bloggar då blogg.se ska byta plattform.
Såattehh.... jag har inte kunnat göra så mkt med min blogg. Inte så mkt som har hänt i helgen. Tog en luuuugn dag igår. Jag va ute på promenad med Jonas eftersom han skulle köpa bussbiljetter till flygplatsen. Fredags och lördags hände ungefär lika mkt. Så väldigt händelselöst kan man säga.

Skönt att få åka idag! Började med att kötta den nu inte så farliga rännan på Ozone...nej fick varken bilder eller film den här gången heller. Surt :( VIll ha lite därifrån då det är ett jäkligt kul åk att sätta.
Är för övrigt snart frisk som en frisk människa, och det känns jäkligt bra.
Framtida uppdrag är väl att ta tag i att boka om min biljett hem som nu skjuts fram till 3maj då jag ska hänga med de andra till Whistler och avsluta säsongen på ett värdigt sätt :D

Jaja...that´s about it...over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0