Lite bilder

Jaaa...slask sen kallt sen slask sen kallt..det blir ju...stenhårt juh! Ett ogenmträngligt block av is täcker just nu Blackcomb där jag håller till just nu. Riktigt trist och det är lika skoj som att dunka huvet mot en vägg. Så!!! SNÖ ELLER SOL NU GODDAMMIT! Har inte heller fått mitt objektiv än...7dagar kvar i kanada...börjar få liite småpanik. Vill inte hem samtidigt som jag verkligen vill hem..funny feeling.
Ska försöka sälja av mina Line EP Pro oxå. Tror jag har en köpare på dom, så då slipper jag släpa hem dom samt att jag får lite cash...som jag just nu veerkligen behöver. Fattig som en kyrkråtta som skibummat i kanada i 4 månader.


Jaa...eftersom skidåkningen är sådär inspirerande just nu så har jag bara bilder från allt annat än just...skidåkning.
Emil som står för fotandet. Jag för redigerandet.


Enjoy

The Douchebag crew
jokkeemilkallemoisofiajimmikke

rutan
rummetvylägenheten
marley


Nya jibblagg?

jibblagg?


Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

så att du kan ha en större bild ändrar du inte i kodmallen, utan i stilmallen. här:

#side {
width: 200px;

sedan måste du nog ändra på storleken där du har själva inläggen, så att det inte blir för stort och trycker ned "side" längst ned på sidan. inte snyggt.

"om" ändrar du däremot i kodmallen. det är bara att leta efter "om" och radera det. vipps! bortaaa.

hoppas att du fattar min icke godkända förklaring.

2008-04-25 @ 11:09:45
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se
Postat av: Telis-Jonas

Köp laggen!

2008-04-25 @ 15:24:20
Postat av: Per Nyberg

Haha...skulle dom haft dom i 285 skulle jag slagit till direkt :P

2008-04-25 @ 19:46:26
URL: http://pereverywhere.blogg.se
Postat av: Telis-Jonas

Ja va fan.
Bara att skära upp ski-bagen och silvertejpa det som sticker ut...
Jag lovar, du ångrar dig om du inte slår till. haha

2008-04-25 @ 23:34:48
Postat av: Per Nyberg

Haha...det låter som en bra grej det dära :P

2008-04-26 @ 01:26:33
URL: http://pereverywhere.blogg.se
Postat av: Alexis

SÄLJA EP PRO!?!?!?!

2008-04-26 @ 13:33:11
Postat av: Per Nyberg

jo...kommer inte underfund med dom. åkte bara på de andra mot slutet.

2008-04-26 @ 19:11:24
URL: http://pereverywhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0