Längtar man efter vintern?

Har precis gjort en deal med en snubbe över Atlanten att få köpa skidor av honom. Kommer få skidorna jäkligt billigt och alla par kommer gå på 1300dollar.
Känns lite som hyckleri eftersom jag har skapat en tråd på freeride där jag menar på att man bör så gott det går att köpa skidor från svenska skidbutiker. Den tråden verkar gå fantastiskt trögt och det oroar mig. Det värsta som kan hända är att det inte blir någon deal där pga för få intresserade, då fortskrider väl vintern som inget hade hänt så det blir ingen större skada med andra ord.






Inte bara skidor som har gått i mina tankar de senaste dagarna utan även skidåkning, fotande och filmande. Har fått se riktigt porriga bilder som mina kompisar i Syd Amerikatt har tagit. Erik och Tim som jag gjorde min första säsong i Whistler med sparade pengar under ett års tid och är nu iväg och göttar sig i Syd Amerikatt tillsammans med en skön snubbe vid namn John. De åkte från Sverige i mitten av maj och kommer vara iväg till ungefär samma datum.
Blir inte bara sydam för dom utan även nordam och då Kanada och Kicking Horse där jag oxå kommer att vara i vinter. Så det blir lite som en reunion på bortaplan i vinter, och det kommer nog att bli epic fun!!! :D
Spana in deras blogg på www.gonesouth.blogg.se!

Bilder från grabbarnas Sydam resa so far...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0