Lata sommardagar

Det är precis vd det är just nu. Lata jävla sommardagar, jobb från 7-16 sen hem och äta för att sedan hamna i koma. Trött konstant och det verkar inte bli bättre. Jag skyller så klart på värme och brist på bergsvyer. Dom dära bergen får mig faktiskt att leva :D




Helg nudå efter en hård veckas slit och gnet. Går rätt ok på jobbet faktiskt, trots att det är oootroligt monotont. Snart ny stad, nytt jobb och nya utmaningar....I hope.

En shoutout till mina vänner i Sydamerika, Erik och Tim, som verkar ha super kul bland bergen och snön.
Go slay some lines for me eh!




Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

oj, en uppdatering av bloggen. ;)

mm, första bilden där. den är såå snygg. klimatet ser för övrigt otroligt härligt ut också.

2008-08-08 @ 13:06:20
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Emelie Elisabeth

precis lagom till att jag redan gått och lagt mig, och skulle upp o jobba dan därpå. ;) får kolla i helgen! typ. ;)

2008-08-14 @ 16:45:13
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0