soon it will be gone!

Har nu försökt att sälja en massa bröte ett tag. Skidorna försökte jag få iväg så fort jag kom hem pga av att dom är på tok för mjuka för mig...riktiga nudlar faktiskt. Den affären är nog på g tror jag.

Kameran behövde en uppdatering då jag fotar nästan bara skidor så behöver jag en som är mer vädertätad och har snabbare slutartider och fler bilder per sekund. SÅLD :D

Mina trekkers behöver jag inte mer och även dom ska väck. Är i "värsta" fall sålda till Kyo i Kanada för 100CAD...så typ...såld.

Mina G3 130mm hudar var skurna efter mina gamla skidor och då blir det lite för mkt på skidan som är bart..men förhoppningsvis är dom oxå SÅLD!

Nu kan jag även säga att jag är sugen på att sälja lite golfprylar som jag inte behöver längre....så om ngn vill ha ny putter eller driver (sugen Erling?? :P) så är det bara att höra av sig :D

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

har du vista i din burk? det kanske kan vara olika inställningar, vad vet jag

2008-08-28 @ 10:40:58
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Emelie Elisabeth

jaså? min burk fungerar prima i alla fall. har du kompisar vars vista-datorer inte funkar som de ska?

2008-08-28 @ 11:30:19
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Emelie Elisabeth

Det låter konstigt. För mig fungerar det precis som det ska, även VLC. Visst kan datorn vara lite seg ibland men så har jag ju ingen HP heller.

2008-08-28 @ 14:33:26
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Erling

Hmm börja skära mina puttar, eller quick-hooka

mina drives.. låter intressant;-)

2008-08-29 @ 11:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0