Hemmahemma tills jag drar.

Sista arbetsdagen avklarad. Var inte fööör peppad att gå till jobbet. Men jag ville ju inte heller bara gå dit för att INTE tjäna pengar...måste ju sälja oxå. Blev ett sälj på 3 timmar..så jag är väl inte helt nöjd med den.

Wellwell..blev tåget til Skövde sen och bil till Mariestad. En pizza från candys och en Mariestad Julebrygd senare var man som fastnitad i soffan framför på spåret och Robins...not my choice men va rätt skoj :)

Kommer alltså vara hemma tills jag åker. Ska under tiden då fixa med lite saker och förhoppningsvis träffa en massa vänner.  :D

Såååå..nu kommer jag ha tid och möjlighet att lägga upp lite bilder...har iofs inte tagit sååå mkt roliga bilder...men några lär dyka upp.

Peas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0