Jobbjobbjobb

Är jobb som är på schemat nu. Förra veckan jobbade jag 58timmar och hade skaplig provision oxå. Denna veckan har börjat lite lugnare då jag inte har jobbat dubbla pass än, men det kommer.

Hjälpte min polare Anotn att flytta igår så det fanns saker att göra. 3 våningar....spiraltrappa och en smal sådan var inte ngn dröm när man skulle ha upp han soffa...ALLS. Men det gick rätt snabbt då vi var 5 pers som hjälptes åt. Var även förbi en annan polare för att låna lite fotoutrustning i form av ett Canon 17-85mm USM IS, en Speedlight 430 blixt och ett batterigrepp till min 40D. Ska agera fotograf på en eventkväll som min syrras skola ska hålla i. Kommer bli skoj att få agera vimmelfotograf :)

Bilder kommer nog att dyka upp ngnstans på bloggen kanske :P

Har för övrigt inget internet nu då syrran har sagt upp sitt mobila bredband eftersom det inte fungerade så bra där vi bor. Såattehh...inge kul för mig som gör lite varje dag på nätet....kollar freeride, facebook, blogg och pratar med kompisar på MSN. Wellwell...får se hur det går med det nu då. Blir en ny erfarenhet att inte ha möjlighet att kunna göra det när man själv behagar :P Funderar på att ta ett mobilt bredband från jobbet. Tre månader fritt samt låg månadskostnad på 189kr för fri surf.

Mobilen ska nog oxå bytas till antingen fritt eller lågt. Riktigt bra  priser faktiskt. Detta kommer att ske om inte 3 erbjuder mig ett sjukt bra erbjudande på deras flatrate...typ 40% rabatt på abonemanget.

Nu..åter till jobbet...sen...who knows.

Peas!

Kommentarer
Postat av: OnTilt

Men va bra, då är ju du bra på att flytta saker upp trappor:) Den lyan jag kanske får ligger på fjärde:P

2008-12-02 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0