Så var man framme :)

Har iofs vart framme ett tag. Kom nämligen natten mellan den 26e och 27e klockan 03.20 lokal tid (-8timmar).
Vart lite lat med att skriva får jag väl erkänna.  Knappt tagit några kort heller för den delen. Har mest oroat mig över mitt bagage som då försvann ....som...tack Air Canada för att slarva bort 3% av allt erat bagage. Douchebags!

Kläderna kom i söndags vilket var jäkligt skönt att få. Skidorna tog lite längre tid men kom fram i går morses.
Mao är första dagen avklarad. Kändes som alltid...skit.... att åka. Men även om jag suger just nu så känner jag ända att jag börjar hitta tillbaka.

Mkt laviner och lavinoffer i kringliggande resorter så...jag tar det väldigt lugnt med offpist åkandet ett tag nu. Vill inte åka med i ngn lavin precis.

Ska ut och "shredd the gnarl" nu.

Peas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas Du får riktigt bra månader i snön...själv längtar jag till sommaren.

Kram j

2008-12-30 @ 19:07:56
URL: http://w2.blogg.se/
Postat av: Steff

Låter sweet d där du! Wish i was there!! Jobba på me uppdateringarna nu o lite pics vill jag ha med!



Take care

S.

2009-01-02 @ 15:48:11
Postat av: Anonym

SYND MED STAVEN, LILLE P, VET VAD DU GJORD3E FÖR FEL, DU GLÖMDE TYNGDEN PÅ DALSKIDAN. ALLA KRAMAR TORR SKIDÅKARN

2009-01-02 @ 19:59:17
Postat av: Per Nyberg

Straightlines har det inte blivit ngn än. Sjukt kassa ben just nu och inte vart så bra sikt heller. Men det kommer :P

2009-01-03 @ 05:01:44
Postat av: snowboarder formerly known as Onepole-Jim

Ser göt ut Per!

Du har från o med nu förtjänat att få ta över mitt smeknamn.

Du är från o med nu:

Onepole-Per.



Ha det bäst!

2009-01-03 @ 15:57:51
Postat av: Onepole-Per

det va ju ett vackert namn juh ;)

2009-01-03 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0