Snö!!! Var f*n har den tagit vägen??

Det börjar bli seriös snöbrist på denna ort. Jag fick 5 pudersvängar igår.....5 svängar fler än vad jag har fått på ett bra tag. Fantastiskt trist....verkligen! Så det står alltså varje dag att det ska komma si och så många nya cm med snö. Men så skjuter dom upp det lagom till att man tror att det faktiskt kommer att komma ngn snö. Suger hårrt!
Så vi har muppat runt i systemet och byggt lite kickers och lärt oss att buttra med skidorna. Svårt men skoj när man klarar av det :D Lite spinns och flips och en heel del kamikaze krashar. *host**host Jonas*host**host*.
Såattehh..snö alltså...suck.
Ska f*n boka om biljetten snart oxå. Har inte gjort det än...Schämmes Per! burrr!!
Hoppas på att det blir så billigt som möjligt alltså 100CAD vilker är i dagens marknad ca 630 svenska pesos.
Varför jag ska åka hem är för att komma hem till la famillia och den dära AK´n :P
Skulle vart ballt att hänga med de andra till whistler och stanna där tills maj och åka park och bara mysa i mysWhistler som det faktiskt är på våren. Det är nästan bättre än på vintern!
Har precis sett Jumper på bio. Den va väl..sådär. En typisk cool bio rulle. Noll handling och massa CGI och hög volym etc etc. Den såg vi i Golden lilla salong som luktar fis eftersom det värms upp av metan-gas...haha..ne. Men gasuppvärmt är det faktiskt..och det luktar faktiskt fis.
Inte heller blir man bortskämd med 7.1 system eller ngt sånt. Utan gammal hederlig stereo DUDE! Så det är ju ingen upplevelse precis. Men bättre än att sitta och mögla framför ....datorn ;D
Sa jag att det bara kostade 5CAD?

Förresten så tycker jag att det är lite dåligt med kommentarer! En kanske två kommenterar mina väl (nåja) planerade inlägg som skrivs med pinpoint (nåja) precision och ord vassa som ett Kochmesser knivset.
Så kom igen. Jag vet att ni läser...eller ja...jag vet ju faktiskt inte om ni läser. Känns mer som att folk tittar på de fine bilderne jag har lagt upp. För ju mer bilder....desto fler besökare....odd ain´t it?!
Så jag ska la börja med videoblogg eller ngt sånt....not.
Nääähh. Nu är jag lite less på att skriva. Erik De(a)dering fyller år idag..närmare bestämt 24st.
Sååå..stay classy World!

Bummar frulle á la Per
frulle

En mkt trött Per
ganska så trött.

Två trötta töser
gooood morgon

Micke laddar
Micke laddar

Ams railar
Ams på railet

Mest använda: Smärtlindrande och billig cola
2 mkt använda produkter

Avslutningsvis en skön bild från somras
Längar lite till detta



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är glad var gång du skrivit och absolut speciellt glad för fina bilder.
Nu är det länge sedan vi hört Dig gnm Skype men då känns det bra att du ändå är aktiv på bloggen.
Ha det p o k

2008-02-27 @ 06:11:45
Postat av: emelie elisabeth

Tror du att jag hade fått med mig det hem i mina smockade väskor? EHm, nej. De finns ju att köpa överallt! Eller så fattade jag inte vilka det var du menade...

2008-02-27 @ 09:28:52
URL: http://emelieelissbeth.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Men Per då!
Jag menade vad jag skrev..."föroläsning" var vad vi hade och inte "lektion"...Har du någon sort överlägsenhet som du bara måste glänsa med...Det är inte bra för självkänsla vännen ;) ;) ;)

mvh//Jacqueline (Uni-Macens Drottning)

2008-02-27 @ 11:00:39
URL: http://Chackiesblogg.blogg.se
Postat av: Per Nyberg

:D Bra att ngn tycker min blogg är bra :D Tack mamma :D

2008-02-27 @ 11:14:16
URL: http://pereverywhere.blogg.se
Postat av: Chackie

Du är så charmig!

2008-02-27 @ 11:48:34
URL: http://Chackiesblogg.blogg.se
Postat av: OnTilt

Nej Per. Den egentliga orsaken till att du vill hem är att du sååå saknar våra Family Guy-skämt;-)

2008-02-28 @ 00:14:23
URL: http://ontilt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0