Swedecamp

Jaa. Det börjar bli en rätt stor hord med sånna där.....svenskar. Jag trodde vi skulle bli kanske 20 på sin höjd, men bara fler och fler svenskar börjar dyka upp. Idag var det lite gbg och åreaner som had ekommit hit på visit. De visste inte hurvida de skulle vara kvar här i golden eller om dom skulle dra vidare till andra orter. De hade redan varit i Jackson Hole som dom tyckte var grymt bra. Dit vill jag ngn gång, på sant!

Sen blev det såklart en hel del åk idag. Åkte ett åk med Ethan. Skoj som fan! Men musten går snabbt ur en när man inte har fått ngn ny snö på ett tag. Men vafan... snart kommer snön. Känner det på mig!

Hold on world!

Kommentarer
Postat av: Chackie

HA! Va kul att hitta dig här!
Råkade av en händelse klicka runt på pixbox, där min pojke också har en sida och såg att du är medlem där också!
Världen är verkligen liten ibland!

mvh //Chackie (E-lux) alias Jacqueline Kapron

2008-01-17 @ 23:16:39
URL: http://chackiesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0