Jobb, Jagga och ny garderob.

Yes då har man börjat att knega som attan igen då. Fan inte skoj, men vad gör man inte för att få åka lagg till vintern.
Elux har blivit än mer monotont sedan jag var där senast. Då "roterade" vi iaf på olika delar av förmonteringen, nertaget, 2:an, burkar och rengöring. Nu är jag BARA på rengöring. Väldigt soft just nu må jag säga med många sommarjobbare och lite lugnare tempo, så klagar...gör jag inte.
 Det här jobbet blir väl inte så långvarigt känner jag då suget efter att se ngt nytt samt sugen på pengar är stort just nu. Så jag blivkar väster ut mot gbg...eller kanske tom vårt grannland Norge. Who knows vad det blir?!

Jagga..... jaa det är inte jag som har köpt en Jaguar från -75 utan min kompis Fredrik Löfnertz aka Greven (även lite andra smeknamn :P hehe). Det går som en stridsvagn och sjukt fin att köra. En riktig glidarbil skulle man kunna kalla den. Bensin gillar den oxå. Såpass mkt att om man kör lite halvt om halvt vårdslöst så drar den en bra bit över 1,8l milen...bra drucket för att va så gammal :P

Anton+Jaggan



Welll garderoben behöver lite nytt och fräsht... ser ut sähär nu

Och funderar på att grejerna ska bytas ut mot dessa..vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Q

klart Perra ska ha nya skis!

2008-06-27 @ 06:51:09
Postat av: Per Nyberg

haha...JAAA. Kul med nya skis :P

2008-06-27 @ 14:58:36
URL: http://pereverywhere.blogg.se/
Postat av: OnTilt

Dudah, har inte lyssnat på

Masta Ace än, men känner jag

din musiksmak rätt så är den

förm grym!

Sup annars? Blir du nåt biff?

2008-06-29 @ 11:38:13
URL: http://ontilt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0