lite .... sür.

fanfanfan.
Jag och Freddan skulle alltså se/höra Fedde Le Grand på Park Lane i Gbg. Eftersom Fredrik sa att det var på lördag så tänkte jag inte mer på det och åkte ner hit igår (torsdag). När jag sen kollar på Park Lanes hemsida så stod det klart och tydligt "Fedde Le Grand 6/6"...fan tänkte jag på en gång. Ringer upp Freddan som säger "jaa...jag såg det igår".. kanske vart bra om han hade delat den infon med mig så jag slapp sitta i Gbg helt själv som jag då gör nu i skrivande stund...suger fan. Såattehh.....vet inte vad jag ska göra nu..tror ingen jag känner är i gbg för detta ...men..man kan ju alltid hoppas..ska kolla runt lite i mobilen..se om jag får tag i ngn...

ahhh...fattar inte...idag...surt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0