Vars tog vintern vägen??

Känner mig smått dum i huvet när jag sitter här. Bitter och uttråkad över att det är fint väder och sol utanför mitt fönster. Pollenallergi och annat skabb är jag inte så förtjust i direkt. Ne jag föredrar vintern mycket mer.

Det hade väl vart skoj om jag hade haft ngt annat att göra på sommrarna än att bara spela golf och jobba, som att cykla eller klättra..ngt i den stilen. Så jag har idag suttit och försökt att dämpa hungern efter snö genom att kolla på bilder och skidfilmer. Det hjälpte...i sisådär 10minuter. Sen kommer abstinensen krypande tillbaka sakterligen. Tur att jag har skidorna på rummet så jag kan gå och känna lite på dom. Knäppa lite i bindningen och fantisera mig bort till kallare breddgrader med mer vitt än grönt.
Så om någon har en ..mjaa...50k att ge till mig och en flygbiljett till sydamerika skulle jag bli evigt tacksam.


Kalla detta för en sommardeprission...



Kommentarer
Postat av: Emil

Du och jag har några saker gemensamt just nu Per...

Pollenallergi till förbannelse :D SAMT en sjuk och helt overklig känsla av att det saknas något. Vi vet båda vad det är.

2008-06-11 @ 22:27:19
URL: http://rydellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0