Fotosession...

Har varit lite småsjuk de senaste dagarna. Började blygsamt med lite hosta, utvecklades till ont i halsen och nådde sin kulmen igår då jag var:
1. Dålig i magen
2. Yr
3. Hostig som attan
Ingen kannon dag med tanke på att det hade snöat en del och vart riktigt bra åkning överallt. Så det var jäkligt segt!
Idag blev det iaf revansh på det. Jag var inte alls frisk, men åtminstone friskare. Jag skulle ta det lugnt idag och leka lite fotograf. Kom iväg relativt tidigt ändå...trots vårat sega morgon tempo.
Men hursom så var det alltså foto som stod på schemat för min del och det blev en hel del bra bilder.






Och dom kommer här :D
jonas svängjonas sväng 2Markus svängemil dropparemil rökmolntailpresssväng

markus sväng 2emil svängmarkus sväng 3jocke svängfreeride reklam4frnt vyemil vy
terrängenemil droppinemil landar

emil star svängemil mitten svängemil slut sväng
emil skutt
jonasblue skypjäxagammalt foto


Laters!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder du hade bra kameravinklar.
Roligt att se på morron innan jobb.
Kram Ma

2008-03-27 @ 06:57:39
Postat av: Per Nyberg

kul att du tyckte det mammsen :D

2008-03-27 @ 07:40:16
URL: http://pereverywhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0