Helgen som varit


"Everybodys working for the weekend"....njaa. Kanske i arbetslivet. Men vi bummare ser det inte riktigt så. Weekend=no skiing=booring! Så att det var en riktigt rolig helg med en hel del inslag av spontanitet var ju meget trevligt.
Nicholson på fredagen...till att börja med iaf. Jag var då nykter chaffis medan alla andra gick runt och drack bärs, cider och vit ryssar. Snacka om lagom trist. Så direkt efter att all grillning och drickande var avklarat körde jag hem alla och köpte sj ett 6pack sleeman honeybrown lager som jag small i mig snabbare än snabbt...för att "komma i kapp" så att säga. Sen blev det iväg till Packers där musik var ...som alltid...mkt blandad. Allt från bra musik till riktigt kass och hård och snab drumm and bass. Var inte kvar så sjukt länge utan gick hem runt halv två tiden. Gick och la mig ganska omgående.

Lördagen blev riktigt bra! Sjukt spontan egentligen, eftersom tjejerna hade bestämt sig för att ta kvinnodagen till förvar för att dom ska lägga beslag på vårt "crib", jacuzzi included. Så vi tänkte att vi skulle beslag ta huset på gräddhyllan som rövarkula för poker och kött, grillat till perfektion. Sagt och gjort så köpte vi gött med dött kött och lite bärs för att sedan invänta skjuts upp till de andra. Dom lämnade av deras tjejer och vi hoppade in i bilen. Rätt kasst byte om jag får säga det själv. Vilket jag får...för det här är min blogg...skaffa din egen jävla blogg!
Up, up and away till Birtch Crecent, där alla hade köpt sig wife-beaters. Inte så farligt som det låter utan mer sliskiga vita linnen (bilder on their way). Så först blev det gött med kött sedan pokerturnering där vinnaren fick öl hela kvällen. Snabba och relativt stora blinds gjorde spelet ganska aggressivt och många dåliga händer spelades. Sj åkte jag ut efter en allin mot Jonas där jag hade AK off och han satt på A6 off..sexa på river....what can I say?
Jim drog det längsta strået och blev då rätt knack under kvällens gång. Öl everywhere för Jim. Musiken var riktigt bra på packers den här kvällen med ett undantag. Uppträdandet som gjorde att det kostade 5 dollar att gå in! Det var ngn slags kass drumm n bass blandat med en märklig blockflöjtsorgie och lite sång blandat i smeten. Hon sjöng grymt bra, men det var veeerkligen ingen bra musik...alls. Resten av kvällen var mkt old school beats som var jäkligt kul.
Söndagen..inte så händelserik. Käkade massamassamassa mat och bara...va. Skönt men trist.

Det var väl allt för helgen me thinks.

Kan avsluta med att säga att vi var ute och åkte Ozone idag. Tjock varm seg snö, inte så bäst. Snöar just nu..så...hoppashoppas på mkt snö. 11cm forecastat. Men man vet aldrig.

Laters!
Jimmi, Me, Mats och Amelie
Jag Jonas jim och markus iaktar ett åkJag hajkarAmelie och Mats


Grillkväll i Nicholson

skoter o folk :Djetstreamfiiiina berg :D
Sten, Erik, Hunden, Jonas, Amelie
stendeaderinghundenjonas i nicholsonamelie med ny jacka

Dagen då killarna drog (se de sorgsna minerna)

grabbarna lämnar

Emil

Emil
Martin and his guns, Jim and his ....guns? Jacob goes bäver, Hugo the kinky one, Mattias the legeater
Martin and his gunsjim and his...guns?JacobHugoMattias
,
Christian, Markus, Jocke, Moi, Jonas och Jonas
ChristianMarkusJockeMoiJonasJONaS


The story of the thirsty beaver:

thirsty beaver2thirsty beaver3thirsty beaver4thirsty beaver5thirsty beaver6thirsty beaver7thirsty beaver8thirsty beaver9thirsty beaver10thirsty beaver14thirsty beaver13thirsty beaver1thirsty beaver12thirsty beaver11

Hanna och Martins sista kväll i Golden
Hanna ledsen
martin ledsen

Kommentarer
Postat av: OnTilt

haha bävern fick va med om mkt den kvällen:P
ser ut som du har det supasweet däruppe perra!!

2008-03-11 @ 14:23:45
URL: http://ontilt.blogg.se
Postat av: Per Nyberg

Haha. Yes jag tycker allt att jag trivs :D

2008-03-11 @ 16:50:45
URL: http://pereverywhere.blogg.se
Postat av: Mamma och pappa

Vi laser din blogg och ser at du har dt bra.Vi har det bra i californien hos Britta och Richard.Vi vinkade till dig da vi flog over Rocky mountains.Kramar Ma Pa

2008-03-12 @ 06:16:10
Postat av: Per Nyberg

:D Hoppas ni har det bra i amerikatt. Har ni fått mitt mail än? Skickade ett igår. Kom det fram tro??
Love ya!!

2008-03-12 @ 07:03:39
URL: http://pereverywhere.blogg.se
Postat av: syster

Ser ut som solen lyser lika mycket på dig som med sin frånvaro här. Kram

2008-03-12 @ 16:23:31
Postat av: Per Nyberg

Javafan! Dom kan skicka all nederbörd hit och så kan ni i götet få all sol. Fine with me iaf :P

2008-03-13 @ 01:03:30
URL: http://pereverywhere.blogg.se
Postat av: Jossa

mohaaha
Vilka feting-brännor ni har! :D
Så ska det va!

2008-03-13 @ 20:29:33
Postat av: Per Nyberg

Vi gör vårt bästa :P

2008-03-14 @ 00:45:18
URL: http://pereverywhere.blogg.se
Postat av: emelie elisabeth

ah, det är från den 28 april förra året. men jag gillar det!

2008-03-14 @ 10:15:14
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se
Postat av: emelie elisabeth

Haha, nejnej. Inte en chans, jag trivs i det mörka (eller...till sommaren kanske... haha)
Annars är allt bara bra! Jobbar och sliter. ;) Skulle mer än gärna bara vara ledig just nu men pengar går åt om man lever som jag (affärer duvet). Lite jobbigt men
vill jag göra av med dem så får jag ta o försöka jobba ihop mer också. Ond cirkel :D
Hur är det med dig då? Livet leker där borta antar jag.

2008-03-16 @ 11:21:29
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se
Postat av: Mr.Boek

mest impad av att du inte folda AK den här gången ;P

2008-03-20 @ 15:11:41
Postat av: Mr.Boek

And btw sorry for forgetting, happy birthday 2 weeks later ;)

2008-03-20 @ 15:12:15
Postat av: Per Nyberg

Jag säger ju det. Det är en kass hand. Har bara förlorat med den handen. Ingen idé att spela den.

2008-03-20 @ 16:15:04
URL: http://pereverywhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0