Back in Sverige.

Ja, vad ska man säga. underbar säsong!! Sjukt mkt människor man kommer att sakna.
Men det sjukaste är ju att man redan nu planerar nästa säsong. Jag har ju precis satt min fot innanför dörren...i stort sett.

Det va en lång resa hem, men gick hyffsat smärtfritt ändå. Flighten från toronto var försenat med en timma vilket gjorde att jag hade tid att ta det lite lugnt och njuta av lite california rolls (sushi beroende till tusen!), och glo på lite folk.
När jag kom till Landvetter så hittar jag 4 av 5 väskor. Skidbagen var då såklart borta. SCORE tänkte jag eftersom jag då fick skidorna körda till dörren ist för att jag skulle släpa dom till min syrra. Så det va naaajs :D
Väl hemma så han jag knappt komma innanför dörrn innan det va dags att ducsha, byta om och ta sig till Gullspång för att festa med lite polare. Good times kan man lätt kalla det!

Right now.... golfat mkt, sprungit en del eftersom jag har sjukt bra kondis nu...för en gångs skull. Så det går lätt som fan och det jäkligt kul att bränna runt på gatorna i Mariestad som just nu dessutom är helt soldränkta. Perfekt golfväder!!! Shoohoo!! Eminent timing av unge herr Nyberg!

Natta maten på Vancouvers flygplats. Bagels och godis:P


natta maten


En sjukt trött Per mitt i natten

en trött per

klockan sent



Det var i stort sett bara jag och min packning på hela flygplatsen kändes det som.

typ...tomtpackning


Ääääntligen bara en kort flight kvar :D

sista biten




grevenmmjomojs

mariestad

jag på golfen


That´s it that´s all...för denna säsongen.

Kommentarer
Postat av: Tiltad

Fan det sista kortet e ju gryyymt..
Typ Bingo Rimér som har tagit det;-)

2008-05-08 @ 10:25:13
Postat av: Per Nyberg

Haha... typ Erling "the-nude-photagrapher" Steen

2008-05-08 @ 13:47:55
URL: http://pereverywhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0