wellwell

Vart en sådär inspirerande tid just nu. Har spelat golf...sprungit..fått ont i ryggen...försökt få till en deal mellan Freerides medlemmar och Alpingaraget...hoppas på att det går i lås...så att säga.
Annars inte mkt. Soligt som fan har det vart oxå. Men vad gör det när det är sjukt kallt i vattnet..inge beach än med andra ord.

Bitterhet är nog rätt ord just nu. Börjar se genom TeleMartins ögon tror jag...åh ja ä int bitter :P
Nåja. Tråkiga beslut och saker som inte går som dom ska har oxå vart en sakt som har genomsyrat min tillvaro.

Men iaf... blir nog skoj imorrn. Hänga med polarna hela långa dagen..vara social och bara ha det myys i solen. Ditchar tyvärr Emelie och hennes fina fest... dålig karaktär av mig... men dom lär inte sakna mig på den festen direkt ...hehe

Ska se om det finns några fina/roliga kort på kammmerrrran!

ja det fanns det allt...lite pics från Hulta..





Jojo..funny thing. Ma o pa´s TV har gått söder så då har dom lånat min så länge. Så idag va vi inne och de köpte en GPS till bilen..och medan vi ändå va iväg så passade dom på att kolla på ny tv. "Inge över 37" " löd det innan vi åkte dit...efter ca 1 timma så åker vi därifrån och ma å pa´s ända tanke är att "vi måste ha ny tv bänk...hur ska vi annars få plats med en 50 tummare....vore fräckt med fruckost tv oxå...en sån där liten..och ngn trådlös högtalare" håll i hatten säger jag..får se vart allt landar.


Ska nog sova nu...fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0