Ännu ett nytt jobb :O

Helt sjukt vad jag får jobb nu :P
Ännu ett säljar jobb. Denna gång på Provoice på Drottninggatan 16 ovanför sportlife (har 20% rabatt på det gymmet :D ).
Kommer att sälja lite allt möjligt och har väldigt mkt bättre provision än på det andra jobbet där jag hade rrriktigt dålig, 4-6kr per såld. Nu är det 100kr per såld och redan slängt iväg tre idag och kommer att sälja en till nu snart :)

Annars så är det mesta som det alltid är. Lite förkyld som vanligt, ett jäkla förkylnings år i år...mkt segt alltså!
Väntar mest på att julen ska storma in och föra mig bort till kanada och snön.
Inget annat som har hänt faktiskt. Eller jo!! Jag har fått ny "säng" vilket är najs. Vi har köpt en ny bäddsoffa variant as stor i vår lägenhet. Så nu kan vi alla sitta och löka framför tvn på kvällarna. Najs :)

kommer att börja ladda upp lite bilder så fort som syrran får tillbaka sin bandbredd på sitt bredband :P

Well..inte så mkt mer att skriva om.

Peas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0