Segt med segt

Har inte bloggat nu på ett bra tag. Beror mest på lathet men även på att syrrans internet har är sjukt slött.
Ringde till Telias kundtjänst igår och frågade varför det är så då det är obegränsad surfning. Men då sa hon att man bara hade 5gb att utnyttja i den snabbaste hastigheten. Efter det så går det ner till 30kbit....så det är det jag sitter på nu.... slöare än ett modem med andra ord. Inte så skoj.

Orkar inte skriva så mkt men jag kan avslöja så mkt som att jag har fått jobb som är värre än electrolux som jag varit på innan. Sälja Telia fast telefoni till befintliga kunder. Inte så ballt alls faktiskt. Noll utmaning och KASS provision!!! Fifan. Vill byta projekt redan efter 6 arbetade timmar!....suck. Så så äre. Hade gott folkens!

Peas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0