En friskare dag med nya mål! :D

Ja så var det andra sjukdagen då. Mådde inte alls bra när jag vaknade på morgonen. Efter en diskussion med en speciell människa så vill jag verkligen ändra mina vanor.
Så inget mer sitta och dega framför en dator!!! Ut och hitta på saker...INGA ursäkter!

Knallade rut och fotade allt som såg kul ut. Gick bland annat förbi ett kvarter som hade så sjukt snygg graffitti målat överallt! Var bara tvungen att knäppa ett gäng med kort!

Sen blev det en sväng till bryggan där jag hälsade på Vickan som jobbade och hade trist. Passade på att doodla lite på ett post-it block. Va rätt skoj faktiskt :D
Sen blev det hemgång, mat lite lätt fys...mkt lätt fys pga sjukdom, bildredigerande och bloggande.

Over and out!!


Dagens fångst av bilder :D






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0