Viasatttaaaahhh

Sitter nu på paus på jobb.
Gått ok den hær veckan med 10sælj som då ær ær mkt bra før att vara andra veckan som jag jobbar. Så ngnstans runt 6000nok har jag då fått in den hær veckan :D:D
Kick off idag med Las Vegas tema..ingen aning  om vad det betyder ...men det kommer nog bli jækligt ballt alltså.

Sjukt har jag blivit oxå. Drygt att røsten sviktar lite då mitt jobb ær att prata i telefon. Hoppas att det går bort och att jag blir frisk som en lærka på måndag. Sprit dødar ju bakterier har jag hørt :P

Well well..ska børja jobba nu igen snart. Sælja som attan!!!
Ska ha 15 sælj innan dagen ær øver...hehe..man kan alltid drømma :P

Haaadææh!

Kommentarer
Postat av: TelyWanker

work hard dude! du vet vad som kommer efter kneget... rogers pass, puder och åter puder! om jag är avis? JO TACK! hoppas själv att det finns jobb i Narvik i feb då skolan slutar...

2008-10-10 @ 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0