Well..

Kollat på lite skidställ i helgen.

Först kände jag lite på Peaks nya black light serie:
Gillade den lila färgen på jackan rrrriktigt mkt. 8000kr för hela kittet




Men efter en sväng på skistore så kände jag att nee..peak var inge bra grejer. Inga bra finesser eller bra lösningar. Kändes dessutom som att allt var för kort för mig...och det i storlek L....korta ärmar och korta hängslen kan vi inte ha!!

SÅÅÅ.
Efter lite spankulerande hittade jag till Naturkompaniet som hade norröna lofoten jacka kvar. En i storlek L och färgen Sulphur.
Nypris 4999:-
Jag köpte för 3299:-
Jag = skit nöjd!!



Ska bara hitta ett par balla byxor till detta....funderar på ljusblå eller kanske orange...vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: En åsikt

Vem älskar inte vägarbetere?

2008-09-16 @ 21:29:46
Postat av: Emelie Elisabeth

Jag röstar på!!!! ..... Vilket som, kommer bli döfränt med färgerna vad du än väljer. ;)

2008-09-16 @ 23:05:41
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan Per du borde väl veta att endast XL eller mer är godkänt.

2008-09-24 @ 21:48:50
Postat av: Per Nyberg

Svar till Anonym:

Redan bytt ut L till "yo momas so fat that her waist size is equator" size... så baggy att axlarna släpar i marken.

2008-09-26 @ 03:03:43
URL: http://pereverywhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0