bubbel och skrapande

ÄÄÄNTLIGEN så är vår hottub lagat och klaar :D Så igår var det full on (överanvänder nästan det uttrycket) bubbel och öl. 8 pers i bubblet och jäkligt bra stämning lade grunden till en lite ovanlig utekväll. Alla hade sagt det klassiska, "om någon mer vill ut och åka imorrn så åker jag oxå"...yeah right. Alla blev helt alkoholförgiftade och vinglade bort mot the Lyric där det kostade 5CAD att gå in. Hutlöst dyrt tyckte jag och Erik och vände i ren protest och gick ut. 2 min senare kom vi ju fram till att vi hur som helst så ville vi ju in. Så jag...."prutade" ner priset till 2.5 CAD...nöjda över mina haggling skills gick jag in och hängde in jackan på mitt hemliga ställe :P
Scratchbastid, DJ från Montreal, spelade och det var mkt folk där...för mkt folk IMHO.
Tidigare kvällar har det vart as grymm stämning på dansgolvet men igå vart det riktigt fientligt. Knuffar och skit hela tiden. Alexis, Bill och Bull var nära på att råka riktigt illa ut när en junkie frågade dom om de hade nå kokain att sälja varpå de svarade "nej". Killen lackade och ville börja bråka och skulle ringa sin balla vänner som skulle komma och spöa dom. Det dödade stämningen lite kan man säga. Så de gick hem...förståeligt.
Vi fortsatte iaf festande och det va riktigt najs..eller ja..så najs det kan vara på ett bråkbenäget dansgolv.
För övrigt så avsluade DJ med att spela Star Wars låten med bara scratchnignar ...as ballt!
Hmm..nu när jag tänker efter så var det inte såå himla crazy kväll ändå. Den kändes rätt märkligt...men njaa...det var den väl inte då?! Oohh well.

Anna och Lisa har kommit till Golden. De anlände i onsdags och verka känna ungefär som jag när jag kom hit. Man blev sådär löjligt glad och bara gick runt och fånlog en hel dag :P Meget najs!

Kvällen avslutades med världens fyllecravings från min sida. Köpte chips dip och choklad. Fick dessutom skjuts heela vägen fram till dörren. Glassigt!

Inte alls så farlig dagen efter som jag trodde att det skulle vara. Så det blir väl en promenad sen och en rejäl nypa bergsluft!

Var bara tvungen att avsluta med det här lilla klippet. Sjukt tung remix!











PEAS!

Kommentarer
Postat av: theteo

Langa bilder från rodgers!

2009-02-02 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0