Full on!

Aussie day igår med allt vad det innebär. Så bra drag och glatt humör hela dagen som avslutades med sen sjuk fest på Roadhouse...på en måndag..ni som vet förstår ;)
Så mkt intoxikerade människor på så liten yta har inte jag sett sedan gymnasiet. Så jäkligt skoj hela långa kvällen. Mkt folk man kände och en del nya bekantaskaper stiftades.
Telemarks slayern Per Jonsson (vann NM förra året) har anlänt och ska väl köra runt här med X-travel ett tag.

Snön har dessutom börjat komma. Var inget att bli heeelt upphetsad över idag men det kommer att bli riktigt bra riktigt snart :D
Så snart är det dags att börja fota och filma igen.
Roadtrip till lite olika ställen står även högt upp på önskelistan just nu. Min kompis Josiane kom hem igår från en roadtrip som bland annat innehöll en riktigt powder dag i Jackson Hole! Inte så tråkigt alltså, så man kan säga att jag är sjukt avis på henne!

Well..nu ska jag leta reda på bindningar till Alexis som har pajat sina. Han har inga funktionella skidor tills han har fixat ett par nya. Drygt för honom.

Peas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0