Heavy snow?

Ingen snö så långt ögat kan nå juat nu. Lite tråkigt, men vi vet våra hemliga ställen som man alltid har puder på. Så vi gråter inte. Köra orörda pillows hela dagarna är helt ok :D
Men det är faktiskt inte sååå illa här. Snön är fortfarande ok, så att man tycker det är värt att åka upp. Hade en rätt skön dag igår.
Testade min nya hjälm, Poc receptor bug -------------------------->
Men det visade sig att den inte satt så bra vid mina öron då hörlurarna mosade mina dom :(
Så den har nu skickats tillbaka till Backcountry.com för jag tycker att en hjälm för 1700kr ska sitta bättre..faktiskt. Så nu kommer det att bli en sån här rackare istället :D









Så nu kommer jag att se sjukt bad-ass ut i backen! Så...alla träd och stenar better watch out. Cause theres a new kind of bad-ass in town! haha



Så vad mer sker då? Ja bilen går inte sådär super bra just nu. Drar lite för mkt soppa och Alexis "jippi" Lundmark som kan lite om bilar tror att det är fel på ett tändstift. Så det ska vi kika på ikv och se om det hjälper eller inte.
Aussie day närmar sig med stormsteg. Så då vet man vad som händer, fest från 8 på morgonen till seeent på kvällen. All day long. Inte för vår del för man orkar inte med i deras tempo. De är ölhävande maskiner!
Musik har fixats oxå och jag kan rekommendera att ladda hem från zshare Pandemonium Jones - Splendid moments 2008. Jäkligt skön skiva med guldkorn som Gila med Beach House och Magic Doors med Portishead.

Filmande har ja vart kass med. Batterier som failat och det ena med det andra. Tänkte jag skulle lära mig ett videoredigeringsprogram som sagt så det blir lite roligare att kolla på mina klipp.

Ikv...hmm...vet inte än. men ngt kul eller mindre kul antagligen.

Peas!

Kommentarer
Postat av: J

jo tack det är fint med mig.. har lite långtråkigt på dagarna bara.. Vill hitta på något najs, men i det här skitvädret blir inte mycket gjort.

Jag har lust att ge mig ut och vandra faktiskt :)

Hur är det själv, har du det bra?

2009-01-24 @ 15:38:57
URL: http://w2.blogg.se/
Postat av: JONNA

jag tycker banne mig kill-modet är ballare än tjej-modet.

tjaaa, i dag har jag snurrat runt i huvudstaden. först yrade jag som hårmodell sen så blev det en vända på stan.



själv? :)

2009-01-24 @ 22:08:48
URL: http://falkiz.blogg.se/
Postat av: J

Det låter inte skönt, det är jobbigt att ha ont i halsen, du får gå till apoteket och köpa något. Men det är ju många som har långdragna förkylningar nu. ja, du har ju något att fylla dina dagar med allefall :) Ha det fint !

2009-01-25 @ 15:54:11
URL: http://w2.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså det finns ju grymt mycket snyggt till killar tycker jag. bara det att killar är för skraja för att använda skiten :D visst, tjejer har mer variationer på skor, det finns kanske fubbelt så mycket som det finns till killar om inte mer.

men allt är långt ifrån snyggt(!) finns mycket gräsligt också tycker jag.



lät helt okej, och nu är helgen slut. imorgon är det skola för en annan igen. jäsp :)

2009-01-25 @ 16:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0