helt totalt ägda.

Nyss hemkommen från The Golden Taps där vi har kollat på när Kanada krossade de svenska småkronorna. 5-1 kallar jag för en uppvisning..iaf när det gäller VM final!

Sitter nu sjuk vid matbordet och Bill Withers Lovely day vrålar ut ur högtalarna och jag känner fan inte att det är ngn lovely day alls. Njae....att vara sjuk i en skidort där det händer lika mkt i stan på ett år som det gör i Mariestad på en månad. Åkte ju lixom inte hit för att göra ngt annat än att åka skidor och hänga med vänner....som då åker skidor/bräda om dagarna. Såklart.

Så vad har jag gjort idag? Kollat efter rabbatkupponger till Backcountry.com och skrivit 1 000 000 grejer på facebook. Inte så ballt alls.

Men nee...känns som att det är lite mkt antistoke just nu i bloggen. Jag lovar att bättra mig på alla fronter. Mer filmer och mer bilder från och med nu.

Så...


Nu sängen.

Imorrn..shred the gnar om jag blivit av med min feber.

Peas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0