Falskt alarm...

Igår var bra. Riktigt bra faktiskt. Snöandet höll inte riktigt i sig så länge som jag hade hoppats på. Redan vid 1 tiden så hade det slutat att snöa. Men det snöade intensivt när det väl snöade iaf :)

Idag vaknade jag upp till "det har snöat 13cm över natten!". Såklart blev jag as glad och överraskad. Kommer ner...gör frulle som bestod av 2 st bagels med smör och ett glas mjölk.
Det går väl kanske 10min..sen får jag höra att det var inte sant utan att de hade skrivit fel på hemsidan och det hade egentligen bara kommit 2cm :( Så då var stressen inte lika intensiv längre direkt. Hade vart sjukt najs om det hade vart 13cm snö idag så man hade fått två bra dagar i rad :)

För övrigt så verkar det som att min hals inte riktigt höll med om att jag skulle vara ute och åka skidor hela dagen igår. För hostandet och svullna mandlar är tillbaka igen. Fick vara frisk i 2 dagar....skoj.. :(

SKa kila till berget nu och åka...2cm nysnö...woohooo... it did some good...definitely did some good ;)


Peas

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

skärp dig nu per. den där sjalen är min, min och bara min - och kommer så att förbli. hur mycket du än tjatar om att jag kommer att få en mycket finare. ;) frisk än?!

2009-03-17 @ 22:26:19
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0