kul att vara sjuk.....

Nu får det fan vara nog. Kan man inte få bli frisk snart? Inne på andra veckan nu och det är inge ballt alls kan jag lova. Mornar och kvällar är värst...som alltid. Trots Tylenol Cold extra strong och huskurer så vägrar förkylningen

Har köpt mig en liten födelsedagspresent oxå. En mössa.... värt va? :P Sjukt najsig mössa..lång som attan och rasta inspirerad. Jäkligt snygg.
www.herdheadwear.com är sidan nu bör spana in. Om det är ngn där hemma som vill ha en så kan jag vara en hyvens kille och köpa med hem såklart. Pris är runt 30 CAD ca 210kr.

Vill veta lite vad som händer där hemma. Såååå..skriv lite..och för all del.. ställ frågor om det är ngt ni vill ha reda på

Annars händer det inte så mkt. Försöker klura ut hur man gör en bra video edit av massa småklipp jag har skrapat ihop än så länge. Har lite problem med att spara ner klippen då dom blir sjukt stora...fattar inte hur 8min video kan bli över 15gb stort....så...lite hjälp hade vart najs.

Nu sängen..imorrn beachparty på The Lyric med Smalltown DJs! Kommer bli sjukt bra!

Smalltown DJs @ Shambhala





Ooocccch om några veckor kommer även den här snubben på besök..kommer bli NAAJS!

Mat the Alien @ Shambhala

Kommentarer
Postat av: Jessica G

Grattis i efterskott Peeeeeeeeeeeeeeer !!!

2009-03-07 @ 16:29:48
Postat av: Emil

Mat the Alien :D haha

Förstår inte hur du kan tycka han är bra :D



Är inte den som hackar på folk som kör men ärligt... Mojos... Samma tracklist (mix) hela tiiiiden! haha

2009-03-08 @ 14:36:16
Postat av: Per Nyberg

Well Emil. You say potato I say tomato. :P

2009-03-09 @ 06:06:10
URL: http://pereverywhere.blogg.se/
Postat av: Per Nyberg

dessutom så tror jag bestämt att du tänkte på killen som spelade på Tommys Africa. Mat the Alien spelade på MoeJoes på onsdagar. Så jag tror you are misstaken him for someone else.

2009-03-11 @ 06:35:26
URL: http://pereverywhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0