well then...

Ännu en vecka har svishat förbi. Mkt skoj som har hänt och det har snöat och vart fint uppe på berget vilket gör att man verkligen inte vill åka hem om en månad.

Anmälde mig idag till Ride the Cow. En friåkningstävling i Hemavan (kobåset) som går av stapeln den 22 april. Så jag har en vecka på mig från att jag kommer hem till att aklimatisera mig och vända dygnet för att sedan sätta mig i en bil/buss/whatever för att ta mig till Hemavan och köra min första friåkningstävling. Var ju tanken att jag skulle köra både red mountain och fernie men mitt knä var allt annat än bra då så det var bara att ge upp.
Så det är bara att börja träna på en gång och ladda bajset den 22a April :)

Peas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0